Thursday, September 18, 2008

misc - bonne birthday pra mim!


K, first of all, gonna write in English so everybody can understand, or ask someone who can (sorry, all you non-rockers brazilians...)!

...just kidding, Portuguese goes below.

I want to thank everybody who gave me congrats, either par e-mail, IM, Facebook, Orkut, physical hugs, physical kisses (hmm...), everything!

A friend whose birthday is Saturday (not you, Cesar... not Leandra either.) and I are going to celebrate tomorrow at a club here in Montréal, send me an e-mail for more details.

Thanks again!

~~~~~


Gostaria de agradecer à todos que me desejaram um feliz aniversário, seja por e-mail, MI, Facebook, Orkut, abraços físicos, beijos físicos (uuh...), etc, etc, etc... ahsuehAIESHiashehei..

Uma amiga que faz aniversário no sábado (não minha amiga Cesar... nem a Leandra) e eu vamos comemorar amanhã em um clube, fica na esquina da Rebouças com a 9 de Julho.

Valeu todo mundo!

_

5 comments:

Anonymous said...

Hello My friend...

I hope your day had been veryyyy wonderfull... I wish all the ebst for you...

Kissesss
mazza

Anonymous said...

Hello!
Tô respondendo nesse post, mas tem a ver com o do Metallica. Não sei se você lê os comments dos posts mais antigos, então resolvi por no último.
Você começou a gostar do Metallica com Until it sleeps, do álbum Load? Damn, hard to talk to young people!
Eu lembro quando o Load foi lançado, primeiro CD depois que os caras cortaram o cabelo, foi meio decepção, as músicas eram muito levinhas para serem do Metallica, a maioria dos roqueiros não gostou e criticou.
Life is funny...

Beijos

Unknown said...

amiga o carai

Unknown said...

english below

friend my horny ass

Anonymous said...

Dude, just realized I missed your birthday.. I know... I suck! So sorry!